MSR Považská Bystrica

  • V sobotu 31. 10. 2009 sa na stene HK Manín v Považskej Bystrici uskutočnili Majstrovstvá Slovenska v lezení na obtiažnosť. Súťaže sa zúčastnilo 26 pretekárov (19 mužov, 7 žien). Medzi ženami zvíťazila Lenka Mičicová (Edelweiss, K2-Žilina) a z pomedzi mužov bol najlepší Juraj Repčík (Anatomic, Techwood, K2-Žilina). Medzi juniormi zvíťazil Tomáš Hladký (HK Manín). Najlepšou juniorkou sa stala Andrea Čepcová (MKŠK Modra). Kompletné výsledky.
Najmä mužská kategória bola veľmi vyrovnaná. Trom lezcom sa podarilo dosiahnuť TOP vo všetkých cestách a o víťazovi musel rozhodnúť až čas strávený vo finálovej ceste. Tu potvrdil svoje skúsenosti Ďuro Repčík a s náskok 30s zvíťazil pred druhým Ondrom Švubom. Tretí v poradí Miro Hraško zaostal za víťazom 40s. Nový majster Slovenska na najskôr dožadoval superfinále, ale nakoniec sa musel zmieriť so svojim víťazstvom aj bez neho.
 
Na záver poďakovanie sponzorom. Už tradične sú nimi Edelweiss, Nortland, Progress a Aminostar. Hlavným garantom pretekov je SHS JAMES, ktorému patrí najväčšia vďaka. Z pohľadu organizátora za každoročný prídel starostí a z pohľadu pretekára za organizáciu a finančnú podporu celého Slovenského pohára.
Viac foto vo Fredyho galérii alebo  galérii Michala Kurotu.
Caption of the figure above.
Lenka Mičicová
foto: Michal Kurota
Caption of the figure above.
Juraj Repčík
foto: Michal Kurota
Caption of the figure above.

foto: Michal Kurota

Komentáre (25)

Toto mali byť Majstrovstvá???

02.11.2009 13:53:11
- Juro Repčík

Čaute organizátori,<br /> <br /> už vopred sa ospravedlňujem za kritiku, ale ináč sa nedá. Dobre viem čo je to robiť preteky, že je to nevďačná, nezaplatená robota do ktorej sa nikomu nechce, ale keď ste sa už na to dali mohli ste to dotiahnuť do konca. <br /> To že bola kvalifikačka ľahká nevadí, že bolo priľahké semifinále tiež až tak veľmi a nevadí ani že traja topli finálku. Jediné čo vadí, že ste nespravili superfinále. Bol som už na zopár pretekoch, ale ešte som nazažil aby o majstrovi SR mal rozhodovať nejaký čas na vylezenie cesty!!! Aký bol problém vyhodiť z výlezu každý druhý chyt a natiahnuť TOP niekde výlezom doľava ??? 10min roboty???<br /> Pretekári a aj tých zopár divákov tam zabili celý deň, tak tú hodinu naviac by už hádam prežili.<br /> Superfinále je úplne bežná vec robí sa aj na sveťákoch, na masters v Serre Chevalier ho robia naschvál aby mali diváci väčšiu šou. Len v PB ste z toho spravili preteky na rýchlosť. Fakt nechápem...<br /> <br /> HK MANÍN už sa prosím Vás zobudte!!! Máte najlepšiu športovú stenu v SR už aj dobrú bouldrovku, nie ste v prenájme, ktorý by Vás obmedzoval a nedokážete to využiť ani na 30%. Otváracie hodiny ako sauna na Sahare, lezenie bez mádža, pred pretekmi mesiac zavreté atď.<br /> Ste stena kde by mali vyrastať lezci, ale žiaľ nie je to tak...<br /> <br /> Juro<br /> <br /> P.S. Ani na sobotnom MČR v bouderigu sa nepodarili bouldre, tam zas spravili super ťažké boudre, čo je tiež dosť zlé ale stále lepšie ako rozhodovať časom lezenia.<br /> P.S.2 Dúfam že ma aj po tejto kritike pustíte zaliezť na stenu, lebo je to moja obľúbená... <br />

Re: Toto mali byť Majstrovstvá???

02.11.2009 14:15:05

Nazdar Ďuro a všetci,<br /> <br /> superfinále sme nerobili z dôvodu, že som všetkým pretekárom pred finále oznámil pravidlá, podľa ktorých sa bude súťažiť t.j. všetci vedeli, že rozhoduje čas. Nikto neprotestoval a nebolo by fér to počas pretekov meniť. Ale Tvoje pripomienky beriem a v budúcnosti to snáď urobíme inak.<br /> <br /> Obtiažnosť ciest je vždy lotéria. Schválne som bol na jar v auparku a skúsil si obe kvalifikačky. Nezdalo sa mi, že tie naše cesty boli výrazne ľahšie. Obtiažnosť ciest je vždy kompromis. Musíš to postaviť tak aby to nebolo len pre prvých 8 pretekárov. Už beztak chodí na preteky s lanom minimum ludí. Tu však tiež v podstate s Tvojimi pripomienkami súhlasím. <br /> <br /> Nie je pravda, že sme mali mesiac pred pretekmi zatvorené. Ešte vo štvrtok (2 dni pred pretekmi) sa dalo na stene liezť. <br /> <br /> Mádžo... never ending story.... Videl si tú podlahu po pretekoch?<br /> <br /> Otváracie hodiny. Od polky novembra bude otvorené 5x do týždňa (pridáme aj piatok). Veril by si , že v ZIME existujú dni (najmä soboty) keďna stenu nikto nepríde?<br /> <br /> To vieš, že Ťa pustíme:) Inak by som riskoval, že si nezaleziem v K2 (a to u vás leziem častejšie než v PB)<br /> <br /> Juro<br /> <br />

Re: Re: Toto mali byť Majstrovstvá???

02.11.2009 18:17:42

Ziadne vyhovorky to boli MS nie obycajne pretky , finalku ste mohli postavit cez pol steny a rozhodovanie casom ... :D:D:D

MSR Považská Bystrica

02.11.2009 14:12:31
-

Ty si už u nás doliezol ... kammmarááde :-(

MSR Považská Bystrica

02.11.2009 20:12:57

Cafte, mna inac tiez zaujal ten cas. Neviem o tom sice skoro nic, ale v aktualnych pravidlach pre preteky slovenskeho pohara na rok 2009 (http://www.cccbbb.sk/soubory/pravidla2009.pdf) sa doslovne hovori toto: &quot;13. O poradí pretekára v jednotlivých kolách rozhoduje vzdialenosť najvzdialenejšieho regulárne dosiahnutého chytu a spôsob jeho dosiahnutia<br /> a) Chyt &#8211; mínus, prvý chyt za chytom staticky drţaným. (Aby sa eliminovalo preskakovanie chytov)<br /> Poznámka: dotyk musí byť aspoň na okamih zastavený (nestačí sa chutu dotknúť v<br /> Skoku, musí byť zjavný úmysel chyt udrţať !<br /> b) Čistý chyt &#8211; chyt staticky drţaný (dve sekundy)<br /> c) Chyt plus &#8211; z chytu staticky drţaného urobí lezec ďalší aktívny pohyb v smere cesty&quot;. O case sa tam nehovori nic. Ale kedze sa ma to netyka tak je mi to v podstate jedno. Ale este by som sa predsa len trosku zastal Manincanov - na slovensku mame vseho vsudy par stien s lanom. Kosice organizaciu vzdali, Bratislava tiez, u Jirka sa majstrak velmi nehodi, lebo na tka dlho moze mat telocvicnu len o prazdninach, ostavaju Zlate Moravce a Povazska, chvalabohu ze sa do toho chlapi vobec pustili, inak by sa pretekarskej verejnosti mohlo lahko stat, ze majstrovstva slovenska buduci rok jednoducho vobec nebudu. Ci som len moc pesimista? :) Ci je kritika opravnena alebo nie ja kedze som tam nebol neviem.

MSR Považská Bystrica

03.11.2009 12:55:36

mili poriadatelia pretekov, emocie bokom, skusme prosim tvrde racio - teraz sa medzi vami citim tak trochu ako bifloska - snad nie som jedina, ktora si pred kazduckymi pretekmi poctivo studuje pravidla Slovenskeho pohara a respektuje, ze vzhladom na dotacie a celkovy system, ktory s tym suvisi, ze jednoducho tieto pravidla treba respektovat? <br /> pokial su tieto pravidla nezlucitelne s moznostami poriadatela, tak to snad treba riesit s kompetentymi, v tomto pripade s Pretekarskou komisiou.. alebo sa mylim?<br /> nikoho z nas nebavi administrativa ani podaktore pravidla s tym suvisiace, ale bohuzial - treba sa s tym vysporiadat a dajak z toho vykorculovat.. ale svojvolne menit zakladne dohodnute pravidla je pritiahnute za vlasy - aj keby boli neviemako prospesne pre celkovy system... takto sa neda pracovat :(<br /> <br />

Re: MSR Považská Bystrica

03.11.2009 13:02:49

Už som nechcel nič písať, ale teraz som sa neudržal. Kde prosím Ťa v pravidlách vidíš ako postupovať v prípade, že viacero pretekárov vylezie všetky cesty vrátane finálovej do TOPu? Pred pretekmi som písal Jirkovi, či je možné aby rozhodol v takomto prípade čas. Súhlasil. <br /> <br /> Kua! Už sa na to vyserte. Preteky sú za nami. Viem čo do budúcna zlepšovať aj bez toho aby sa do mna po každých pretekov stále niekto navážal!<br /> <br /> Juro

Re: Re: MSR Považská Bystrica

03.11.2009 15:31:37

Denia, Denia, Denia - pôsobíš dojmom Janka vševedka a všadebolka. Máš naozaj takú obrovskú ambíciu vyjadrovať sa &quot;erudovane&quot; k takmer všetkým lezeckým pretekom a problematikám? Nič v zlom, veď osobne Ťa takmer nepoznám, ale raz Ti tu už Jirko Švub radil, že možno niekedy je lepšie zadržať dych a potom počítať do 10, kým niečo vypustíš. Lebo zvyčajne to bývajú &quot;perly ducha&quot;.

Re: Re: Re: MSR Považská Bystrica

04.11.2009 08:11:19
Reakcia - Anonym

<p>nie, nie, nic nezadrziavat. prave to byvaju najlepsie komentare. nic mi tak nerozjasni pochmurnz den v praci ...</p>

MSR Považská Bystrica

03.11.2009 21:11:56
- mauro

jj vyserte sa už na to...už som jedne preteky robil... je to len stres a veľké očakávanie ako to všetko dopadne...a navážanie sa ,ako vďaka?...hmm (nevďačné)<br /> každý z nás sa učí...budte radi že sa niečo ohľadom lezenia deje...

Re: MSR Považská Bystrica

03.11.2009 22:29:22
Reakcia - Stefan Bednar

Ale nam nestaci ze sa nieco ohladom lezenia nieco deje , ked nechceme ostat furt 20 rokov za opicami tak nam to nemoze stacit mi sa musime zlepsovat v kazdom smere ...

Re: Re: MSR Považská Bystrica

04.11.2009 09:28:46

cau Stefan, kolko Majstrovstiev Slovenska si uz zorganizoval????!!!!

Re: Re: Re: MSR Považská Bystrica

05.11.2009 01:32:16
Reakcia - Stefan Bednar

devatstodevadesiatdevat

Re: Re: MSR Považská Bystrica

05.11.2009 09:28:55
Reakcia - peter

tak tak, suhlasim zo stefanom. vsetci by sme si mali dat do dalsej päťročnice záväzok, že predstihneme všetkých kapitalistických a imperialistických lezcov a po vzore súdruha Bogu začneme trojfázovo trénovat a usporiadame v najbližších piatich rokoch 8 majstrovstiev slovenska, čím dosiahneme splnenie plánu na 150% a zvýšime svoju záväzkovosť na 200%. česť

MSR Považská Bystrica

04.11.2009 16:35:27
- Kamarát taky rád

vieš niečo o vedení hál na slovensku a problematike ? prepáč, ale asi hrubé ... PS: keď mi nemáme byť za opicami, tak kde si ty? Keď v PB si sa neukázal ako človek moderný.Keď budeš vyhrávať preteky s prstom v riti, tak potom tvoje slovo zaváži.

Re: MSR Považská Bystrica

05.11.2009 01:37:58
Reakcia - Stefan Bednar

zlepsovat v kazdom smere ... :)

MSR Považská Bystrica

04.11.2009 20:19:33
-

Tie preteky boli bohužiaľ posrané ,je to škoda.

Re: MSR Považská Bystrica

04.11.2009 22:23:51
Reakcia - Mirka

povedat, ze tie preteky boli posrane, je prisilne...ale preco si nekopnut, ked sa to da anonymne...

MSR Považská Bystrica

05.11.2009 16:54:39
- mauro

jj súhlasím...to je tou nudou, skúste spraviť pretek...a kopať sa vám už nebude chcieť...

MSR Považská Bystrica

05.11.2009 17:11:54

Preteky sú už za nami a myslím,že po tejto konštruktívnej kritike usporiadatelia nabudúce postavia superfinále aj keby nikto nedal vo finále top:-))<br /> Ale nie to som chcel-prosím vás spravte niečo s tým mádžom,lezenie s guličkou je na ....Možno tam zohnat nejakú pani upratovačku na hodinu denne by nebola velká finančná položka a nejaka pani na dôchodku by si rada privirobila

MSR Považská Bystrica

09.11.2009 12:11:07

.. to ze &quot;chybicka se vloudila&quot; a v pravidlach pravdepodobne nie je napisane nieco, co by tam napisane mohlo byt, je jedna vec... (coz ja ozaj neviem posudit, kedze s lanom leziem malicko... ale ked sa k tomu vyjadri Juro Repcik, tak zrovna toto by som mu verila, co sa tyka lezenia, je to predsa velky profik)..<br /> <br /> .. len nechapem, preco sa pri kazdej diskusii o verejnych otazkach musia podaktori spravat jak utrhnuti z retaze a vypisovat priblble anonymne komentare :-( <br /> <br /> ...moja hlboka ucta a poklona k ludom, ktori so zeleznou pravidelnostou organizuju preteky, samozrejme vzdy sa da zlepsovat, ale vzdy je to dost namahy zo strany klubov, doba je teraz ozaj zla, vsade citit celosvetovu krizu, clovek je rad ak da dokopy dobrovolnikov a sponzorov, ktori ked nie ruku, tak aspon malicek prilozia k dielu... drviva vacsina prace v &quot;jamese&quot; predsa stoji a pada na ludoch, na ich dobrovolnosti, a blbe komenty na nalade nieco riesit ozaj nepridaju :(<br /> <br /> ..a preco sa k tomu vlastne vyjadrujem? .. co ja viem, proste si nemozem pomoct, mam take nutkanie :o) ... asi to bude suvisiet s tym, ze s pretekarskou problematikou som za posledne roky chtiac-nechtiac v pravidelnom kontakte, tak ma asi prirodzene zaujima, ako tieto veci funguju... no a ked som dostatocne schopna na to, aby mi niekto zveril nejake to kolo slovenskeho pohara, snad ma moj komentar vacsiu vahu ako nejakeho anonyma, co sa na preteky ani neunuva pozriet ci anonyma, ktori sa zmoze len na nicnehovoriace vulgarizmy..

MSR Považská Bystrica

26.11.2009 17:02:34
-

hodina denne?? to je tak pre štyroch ...

MSR Považská Bystrica

26.11.2009 18:46:26

pondelok,utorok,streda-zatvorené<br /> štvrtok-od 18 do 22 hod<br /> piatok-zatvorené<br /> cez víkend je našťastie otvorené.Repčík to trafil-,,otváracie hodiny ako sauna na sahare.&quot;Tá pani upratovačka by sa tam unudila k smrti.Stienka v Žiline je otvorená každý deň od rána do večera,lezie sa tam s normálnym mádžom a to,že je tam trocha prachu na žinenkách nikomu nevadí.

Re: MSR Považská Bystrica

27.11.2009 06:58:57

Neviem odkial tie otvaracie hodiny mas ale skus sa pozriet sem:<br /> http://www.hkmanin.sk/Stena/stena.htm<br /> No a ked sa Ti nepaci tak Ta nikto nenuti, kludne si chod do ZA na K2 a aspon bude viac miesta. Ad. maglajz - toto uz bolo vysvetlene tak skus citat vsetky prispevky.<br /> Dovi dopo Slavka Jopo.

Re: Re: MSR Považská Bystrica

27.11.2009 14:09:38

Vidim, ze tam mate fajne roztleskavacky:<br /> http://www.hkmanin.sk/Stena/Images5/P9210012ex.JPG

Túto položku môžu komentovať iba prihlásený používatelia. Prihlás sa alebo zaregistruj!