Image je nanič daj si WI3 až M13-

• Člen ponorený do priestoru klubu HK ABC je nadľahčovaný silou nálady a pohody, ktorej veľkosť sa rovná rovnakej nálade a pohody člena, ako je objem ponorenej časti člena.

Nasledujúce riadky opisujú zážitky členov HK ABC z pohľadu novorodeneckého otca ktorý sa na 3 víkendy odtrhol od rodiny čo bude musieť vynahrádzať do konca života:-)

Illuminata, Val Gardena M11+WI6, foto Jožo“Pepi“Leško

Dobrodružstvá nás detných pracujúcich väčšinou začínajú nervóznym balením v piatok po 16tej popri posledných pracovných telefonátoch. Po akom takom zbalení nasleduje fáza spomínania čo sme ešte zabudli a následné nervy č. 2. Pokiaľ nás stále netrafila mŕtvica tak sadáme do auta a vyrážame na príjemnú piatkovú jazdu plnými cestami zúfalcov podobného životného príbehu. Tu prichádzajú nervy č.3 až x čo priamo úmerne záleží na dĺžke trasy a taktiež na nezanedbateľnom faktore v ktorej krajine jazdite. Samozrejme toto všetko sa dá riešiť pokiaľ nie ste šofér a zveríte sa do opatery svojich spolu pútnikov.

Šabľa, V. Tatry WI4, foto Miloš Suchý

Dĺžka cesty je väčšinou cca 4-8 hod. Príchod do vysnívaných destinácií je pravidelne v neskorých večerných hodinách alebo v skorých ranných hodinách. Nasleduje plnohodnotných pár hodín spánku pred nástupom na pripravovaný pseudo výkon.

Encore, Dryland, M12+/M13-, foto Anton Sedlák

Ráno príjemné stávanie za tmy balenie a šup trápenie začína. Pri prvom náznaku mierneho prevýšenia zisťuješ, že už to nie je to čo bývalo a opätovne si dávaš nové a nové záväzky, ktoré sa pomaly rozplynú ako kondenzujúci dych v mrazivom ráne.

Game over, Dryland, M13-, foto Anton Sedlák

Ak sa vôbec dotackáš pod vysnívaný cieľ prichádza ďalšie dejstvo zlej paródie alebo skôr tragikomédie po zapnutí prvej expresky. Pompézne plány sa v okamihu od základu menia. Momentálne už nie je cieľ vybojovať zlaňák ale vôbec sa dostať k prvej expreske v zornom poli prípadne horši prípad nájsť miesto, kde si založíš nie len pre dobrý pocit. Táto situácia sa cyklicky opakuje až kým sa nepozrieš na hodinky, aby si si uvedomil , že je čas vrátiť sa späť do reality pretože bivakovať si neplánoval.

Encore, Dryland, M12+/M13-, foto Anton Sedlák

Ďalšie ráno sa prebudíš zase do reality no nebolo to budíkom, ten po včerajšom heroickom výkone nemal šancu prebudiť Titana tvojich rozmerov. V tomto prípade je najlepšie sa pomaly zbaliť, naraňajkovať sa tak aby sme si neublížili a vyraziť do sektorov odrážajúcich skutočný stav korešpondujúci so stavom mysle a tela Titana po boji pri Termopilach.
A tak sa vydávame na cestu späť za našimi rodinami a prácou ktorá nás šľachtí a....

Ľadovofilmový festival na Zámke, pretek, foto Lenka Lozáková

Z okna auta obdivujeme steny a už plánujeme ďalší víkend plný heroických výkonov. Nie sme frustrovaný sme radi za každú chvíľu, kedy sme bližšie k svojmu snu, že vôbec máme ešte možnosť za ním vycestovať...